VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Onsdag!!!

Kategori: Jag o min vardag

Idag onsdag var jag och Jocke iväg på "hemligt uppdrag"..hehe!!! Kommer väl och avslöja det hela så småningom kanske. Men det var i alla fall INTE på hemmaplan. Nu blev ni allt nyfikna va..*fniss*.
På fredag ska vi iväg på ett till sånt uppdrag. Spännande och kul...

Har inte hänt så mycke idag annars eftersom vi var iväg ett antal timmar.

Har varit ledig denna vecka så här långt, trist chef som inte tycks fatta att jag vill jobba en massa. Går ingen nöd på ekonomin än så länge pga det som tur är. Men trist och gå hemma förr mycke ju.
Har ringt och ringt honom på både mobilen och kontorets nummer plus sms:at utan resultat. Hur snällt är de då. Fast han börjar ju bli gammal och är ganska så förvirrad mellan varven..haha..så får väl ha lite tålamod med det. Tålamod är ju min starka sida. Men imorgon är det jag som promenerar ner dit och "tar honom" mellan 4 ögon.
Det kan nog hjälpa...

Kul med OS oxå att de blivit 2 guld, men synd om Anja, hoppas hon repar sig fort och inte är alltför skadad.
Längtar tills herrarnas hockey börjar, de får man ju INTE missa!!!

Farmville på facebook är farligt..blir ju som att ha en egen gård med att skörda, bygga, ploga med traktor o sånt där. Ska försöka bygga ut tomten imorgon.

Nä nu blir de lite annat här

Kommentarer


Kommentera inlägget här: