VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tuff natt

Kategori: Jag o min vardag

Lyckades komma i säng tidigare än vanligt igår och somnade runt halv 4. Men tyvärr vaknat nästan varannan timme hela tiden. Och strax innan kl.11 knacka de på dörren och där stod posten med ett paket. Trist och bli väckt men hade ju satt klockan på 11 så de va ju lugnt.
Fick ett paket med kläder. Lägger upp bilder på detta senare. Har och göra nu och ska även snart ut i en massa ärenden.



Kommentarer

  • Åsa säger:

    Ja, det var det jag mailade om.

    Tack för din omtanke vännen

    Kram

    2010-02-17 | 07:51:46
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • Anonym säger:

    va har du nu shoppat för kläder ?? //emma

    2010-02-17 | 20:08:41
  • Åsa säger:

    Precis, jag använder det enbart vid en resa.

    Tackar :) Ska bli gött att åka iväg ett tag :)

    2010-02-17 | 21:58:28
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: