VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En Mycke Trevlig Dag

Kategori: Jag o min vardag

Jockes mamma kom hit idag strax efter midda. Och kort därefter åkte vi plus min mamma till Förmedlingscentralen i Tyringe och gick där några timmar och tittade och plockade åt oss varor.
Mina kassar innehöll bl a: bakformar, kryddor, konservburkar, kattfilt, stickers, bakingredienser, duschcréme, liten svart skärbräda o annat smått o gott.



Bakformarna i olika storlekar och färger och brickan som jag köpte idag




Hittade även trosor på ett bord med olika Alla Hjärtans Dag saker, var bara tvungen att köpa ett par till mig själv, blev dom med texten "Sötnos" för Jocke mena på att jag ju är de...*L*
Sen de med texten "snygging" köpte Jocke åt mig.
Okej 3 veckor tidigt men vad gör de.
Filten under trosorna köpte jag till min katt....


Oxå hitta vi dessa fräcka små mini soffor, 395kr/st





VISST ÄR DOM SÖTA????!!!!!!!


Och nu gör Jocke pizza som han, min mamma o jag ska äta till Robinson.
Så här ser den ut innan osten kommit på o innan locket är pålagt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: