VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fy faen vilken pärs

Kategori: Jag o min vardag

Fick jätteont i halsen dagen innan nyårsafton, visa sig vara halsfluss och det blev penicillin.
Sen på nyårskvällen började jag bli sämre o sämre. Vaknade upp på nyårsdagen med en dunderförkylning som även utlöste en hosta som inte varit av denna värld. har aldrig varit så sjuk i en förkylning. Varit helt utslagen i en vecka ju. men nu börjar de bli bättre o jag orkar vara uppe o göra lite småsaker pö om pö. Så jag har börjat städa ut julen

På nyår var jag ensam, Jocke åkte med sin mamma hem, tyckte de va bättre han var där eftersom jag ändå var så dålig.
Där bröt clementinstora köldblåsor ut på hans fötter så han inte kunde gå, vilket resulterade i akut in till Malmö sjukhus och i onsdags kom han hem med stora bandage på fötterna och kan knappt gå.
Skäller lite på honom när han går i onödan..*s*..men är ju bara rädd om honom.
Det kommer nog o ta några veckor innan de läkt o han kan ta på sig skor igen.
Foto finns på hans fötter, funderar på att lägga ut det här så man kan se vad kylan kan göra med fötter om man är ute o fryser för länge.
han har fått sina genom sitt jobba, han jobbar ju ute hela dagarna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: