VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag o ny vecka igen

Kategori: Jag o min vardag

Helgen som gick var lugn.
Fredag blev pizza hemkörning med mamma o Jocke o Let's Dance, lördag blev det film o även söndag då vi såg Avatar. Gillar inte bio så de är bra när man kan titta hemma.
Pizzan blev de lite kaos med, min pizza såg inte ut som den brukar o såsen fattades så jag ringde o klagade o en kvart senare kom dom med en ny pizza o denna gången var den korrekt.

Oxå har jag städat bort julen, men inte riktigt klar för det ska ju städas från golv till tak igen.
Väntar på att chefen ska höra av sig om jag ska jobba inatt eller inte. Försökt få tag på honom flera timmar nu utan napp. Om det inte blir arbete så drar jag igång o städar i sovrummet, massa papper som ska in i pärmar. varit slö med detta länge nu. Ändå säger jag alltid till mig själv varje månad att sätta in dom direkt..hmm

Var på ica för en stund sen med mamma o fick handlat hem lite, fyndade en del billig mat. Alltid bra ju.

Nu är Jocke på VC för omläggning av sina frostskador på fötterna, hoppas de har läkt bra så han snart kan gå normalt igen.


Ska försöka få tid till dagligt bloggande nu, hoppas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: