VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

När ska jag vakna?

Kategori: Jag o min vardag

Kom hem från jobbet lite över 6 i morse, somnade redan vid 7-tiden, men de kan ju ha varit för att jag då varit vaken i nästan ett dygn. Annars brukar jag ha jättesvårt för o somna.
Sov till 1-tiden o låg kvar o somnade om en timme. Och var inte pigg då alls o är fortfarande himla trött o undrar när jag ska vakna, ska ju iväg o jobba om ca 2 timmar.
Är riktigt trött nu, känns som jag skulle kunna somna var som helst, stående, sittande, helt otroligt att kunna känna sig så.


Har inte gjort ett dugg i dag mer än slappat o fixat middag. Såklart är Jocke här o umgås med mig.



Min midda..stekt kycklingfilé med potatis o morötter, egen champinjonsås o sallad på cocktailtomater, gurka o gul paprika



Jockes midda med hamburgare, potatis, morötter, cocktail tomater, gurka, rå blomkål, dressingar o ketchup


Nu blir de ryggläge i soffan fram till halv 11 då jag ska cykla iväg o jobba.

Trevlig kväll o sov gott...tänk lite på mig som jobbar när ni sover...*gäsp*.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: