VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Veckan som gått

Kategori: Jag o min vardag

Har tyvärr inte varit flitig här under veckan så jag tänkte göra en liten sammanfattning nu. Har ju inte hänt så mycke pga att jag ju jobbar ständig natt 5 dagar i veckan.

Har jobbat natten hela veckan, från måndag kl.23 till torsdag kl.6 o sen fredag kl.18 till lördag kl.6. Varit uppe strax efter midda hela veckan. Tagit de lugnt sen om kvällarna pga min onda arm. Vill ju inte missa jobbet, tjänar ju riktigt mycke pengar nu o de känns skönt.

Igår lördag hade jag o Jocke en riktig myskväll o tog de lugnt med räkmackor o Robinson.





Mina mackor till vänster o Jockes till höger..
Ser väl gott ut!!!!


Idag är det söndag o vi tvättar. Ska städa av här så man slipper sånt imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: