VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu en helg som stack iväg

Kategori: Jag o min vardag

Har tyvärr blivit lite dålig med mitt bloggande, men de händer mycke i mitt liv just nu som jag inte kan dela med mig av riktigt än. Bara roliga saker är det...trivs kanon.
Hinner knappt med att sitta vid datorn nåt ju

Jobbar i massor oxå, haft eftermidda i 3 veckor. imorgon börjar äntligen en förmiddagsvecka kl:6-14, ska bli skönt så man kan få massa gjort här hemma.

Helgen har varit hos mig med trevligt sällskap och festande, så himla kul vi haft alltså. Saknar allihopa redan. Är väl så att när man umgåtts nästan dygnet runt hela helgen så blir de ju tomt när ni inte är här. Ni vet vem ni är så de behöver jag inte skriva här.

Idag tvättar jag och städar runt lite.

Tänkte på Rosis igår som hade sin 40 års dag, hoppas hon fick mitt sms o att hennes dag blev som hon ville ha den.
Hon är en toppentjej som bor alldeles för långt ifrån mig, men en dag ska vi minsann träffas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: