VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen som inte är nån dag

Kategori: Jag o min vardag

Tisdag idag ja som inte är nån dag pga, måndag är första dagen i veckan, onsdag är mitt i veckan o torsdag är dan innan fredag o helg..haha

Vaknade vid 9-tiden i morse o mådde riktigt dåligt, ont i kroppen, helt matt, nära 39 i feber.
Så jag fick tyvärr avboka min frukostdejt med Emma, blev så besviken på att vara tvungen till det.

Bäddade ner mig i sängen igen o stannade där till ca 11.30, slumra till mellan varven
Upp och fick i mig lite frukost och tog de allmänt lugnt.

Gick ut o mötte Klara-stina vid halv 2 o vi gick o jobbade med pumparna fram till kl: 23.
nu sitter jag här nyduschad o fått i mig lite mat. Kollar runt på facebook o är på msn med S-vall Linda, år o dar känns det som, himla trevligt, mycke nytt o berätta för varann..hehe.

Får väl snart bädda ner mig o hoppas på att må bättre imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: