VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fy På Mig

Kategori: Jag o min vardag

Ja riktigt mycke fy på mig som varit så dålig med mitt bloggande.
Händer väldigt mycke i mitt liv just nu så jag hinner tyvärr inte med min blogg, men ska försöka bli lite flitigare nu efter midsommar.
kanske snart kan uppdatera vad som hänt/händer.
Men just nu orkar jag bara inte, vill väl inte precis heller. Så ni som följer min blogg, ha tålamod med mig...jag lovar att de ska bli bättring så fort jag bara kan.

Läser mina vänners bloggar lite snabbt då o då, men tyvärr dålig på att kommentera men de kommer.
Vill ju se vad som händer i era liv så därför går jag in på snabbvisiter hos t ex. Emma, Åsa, Rosis, Jessica o några till.

Önskar i alla fall er alla en riktigt trevlig midsommar.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Ja fy dig vännen! hahaha

    Nädå, det är lugnt...man bloggar bara om och när man känner för det/ har tid.

    Önskar dig en trevlig midsommar

    & tack för grattiset vi fick :)

    Kram Åsa

    2010-06-24 | 09:04:58
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • emma gilbertsson säger:

    kul du läser =)

    2010-06-29 | 10:01:34
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    va kass du e nu på blogga :D

    2010-07-07 | 22:13:40

Kommentera inlägget här: