VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måtte den ta slut

Kategori: Jag o min vardag

Ja fy vad jag längtar till kl:18 imorgon, arbetsveckan är då äntligen slut. Men längtan är ju för att jag varit sjuk hela veckan och ändå jobbat kl: 14-23.
Igår blev det i alla fall sista dagen för mig med alla dessa pumpar, för nattskiftet gjorde klart dom.
Så skönt..fast man kommer nog och sakna det på nåt sätt ändå, jag gillar ju när det gå undan i mitt arbete och det gör det ju när man får en deadline på en produkt.

Sitter i alla fall här med ett par mackor och datorn, väntar på att klockan ska bli arbetsdags.

Härligt väder och skulle egentligen vilja ge mig ut i skogen några timmar. Lugnt och fridfullt där och man kan skingra tankarna och tänka på ett helt annat sätt. Hoppas de blir fint väder i helgen oxå, i så fall ska skogen få mitt sällskap i massor.


Tänker på Emma och Nikki idag och hoppas det går bra för dom

Önskar alla Er läsare en trevlig dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: