VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Usch & Suck

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl: 07.43 o hade då bara sovit 3 timmar, så trist och vara sjuk. Om det bara ville bryta ut istället så man vet vad som komma skall. Blev kvar i sängen och somnade om mellan ca 9.30-11.00.

Och nu rusar man runt här som en yr höna och diskar, fixar lite frukost, diskar och sånt där. Vill ju ha fint och slippa sånt när man kommer hem sent från jobbet ikväll.

Tur man är envis och viljestark annars hade jag nog blivit i sängen hela dagen. Men jag gillar verkligen att jobba, särskilt där jag är nu...

Härligt väder är det ju oxå idag, strålande solsken och varmt, vet inte graderna för min ute/inne termometer är dum på att visa ute, får väl köpa mig en ny.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: