VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu en natt

Kategori: Jag o min vardag

Somnade vid 8-tiden i morse och vaknade till strax innan 13, men bestämde mig för att sova lite till för jag kände mig inte utvilad, men så hade jag ju oxå varit vaken i 22 timmar när jag kom hem i morse.
Gick i alla fall upp vid halv 4.
Har röjt rundor här hemma och varit duktig. Så det blev en sen midda klockan halv 9 och precis när vi sätter oss för att äta så ringer telefonen och det är chefen som undrar om jag kan komma inatt och såklart så svara jag JA!
Så kl.23 börjar jag jobba




Stekt kycklingfilé, hemmagjord mos, hemmagjord gurkmajonäs, mini körsbärstomater på kvist och gurka

TITTA...TITTA...ROSIS....KYCKLING IDAG, MEN DET VAR ETT TAG SEN...*ASG*

Tack Åsa för din omtanke om att jag inte var frisk.

Emma, min mage är bättre idag. Får väl se om den reagerar på tomaterna. Svårt med vad jag kan äta med tanke på diagnosen jag har ang min mage (finns ett inlägg om detta från 2008, nån gång mellan okt-dec om jag inte minns helt fel)

Nu är de criminal minds, så vi hörs imorgon

Kommentarer

  • Anonym säger:

    god mat =)



    kul få jobba vil meha ett extra jobb :)

    2010-03-28 | 20:09:24

Kommentera inlägget här: