VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Är våren på väg?

Kategori: Jag o min vardag

Verkar verkligen som våren är på ingång, 9 grader just nu kl.11 och solen är på väg fram, så härligt och öppna balkongen och känna denna värme och vårkänsla.
Alla vet ju hur mycke jag älskar snö, så tänk att jag säger så här..haha
Men har alltid ändå varit förtjust i när våren är på intågande, det är ju nåt speciellt med det när fåglarna kommer och kvittrar och allt börjar växa upp o sånt där.

Lyckades somna vid 4-tiden inatt och vaknade av mig själv kl. 9.45, riktigt skönt var det.
Trött på att vara vaken hela nätterna i väntan på att chefen ska ringa om jobb. Så skulle inte förvåna mig om han ringer idag bara för att jag lyckats vända dygnet lite. Men, men...de går och jobba ändå.

Nu ska jag gå och göra mig klar. Mamma o jag ska gå upp till Netto och dit kommer sen Jocke oxå när han varit hos distriktssköterskan o lagt om sitt sår...
Skönt o få komma ut medan solen är framme. Tar med mig kameran oxå, kanske finns nåt trevligt att ta kort på i naturen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: