VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härlig dag

Kategori: Jag o min vardag

Lyckades somna runt halv 8 i morse. Sov sen till kl.13..
Solen var då uppe och värmde skönt

Varit ärenden med mamma och Jocke i det fina vädret, var och kollade in olika arbetsskor, en sväng på Netto och Ica plus hämtade paket, så idag fick Jocke och jag äntligen våra kläder.

Oxå hämta jag ett Buzzador paket, denna gången var det gratis torrfoder. Öppnade en liten påse till Smulan och det gillade hon. Märket är "Purina One"

Blir fortsatt städning ikväll/inatt, blev inte klar inatt för jag valde att lägga mig och kolla dvd serien jag håller på med.

Inget jobb idag heller tråkigt nog. Jobbigt och gå hemma för många dagar i rad. Jag vill ju jobba i massor. Har ju "tjatat" om det till chefen så han vet de mycke väl, men fattar nog lite trögt....haha.

Tack Åsa för ditt grattis till Jocke.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: