VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ibland Är Jag Inte Klok

Kategori: Jag o min vardag

Varit på Netto och handlat massa billigt. Bl a 3 burkar sill för 15 kr, 500g rökt lax 59kr och lite annat som fanns där, oxå var där godis för 39kr/kg.
Och kan ju bara säga att jag inte var klok när jag plockade godis i påsar, fyllde först en rätt bra, sen längre bort fanns allt påskgodis så de blev lite i en påse till och det sluta med 1860g för 75kr...inte klokt va..haha.
Jag som så gott som aldrig äter godis, men det var mycke choklad. och kan säga att detta lär räcka i månader.
Men en del av detta ska jag ju lägga i påskägg till mamma och Jocke (hoppas inte de ser detta).

Kolla in bilden alltså, fick lägga upp det i en sån där glasform man har i ugnen

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vet ditt jobbe ej extra men ja ville ha lite extra jobb :P

    2010-03-29 | 19:15:25
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: