VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte alls kul

Kategori: Jag o min vardag

Pojkvännen åkte iväg med samres runt 18-tiden till akuten i Hässleholm, blev sen skickad vidare därifrån till akuten i Kristianstad pga ingen medicinläkare där. Men fick vänta 2 timmar på samres för vidare transport. Och i Kristianstad fick han vänta nästan 2 timmar innan han kom in till läkaren. Mycke väntan för honom, men nu har han i alla fall fri tillgång till smärtstillande och slipper ha ont.
Han ringde runt 1-tiden och sa att han skulle bli inlagd och opererad för han hade för ont för att vara vaken för det hela.

Han har en stor bula in mot springan vid ena stjärthalvan och knappt kunnat sitta och gå på flera dagar så jag övertalade honom att åka in till akuten.
Tur var ju de för väl där inne när läkaren skulle titta på det så sprack det en del och han höll på att svimma.
Så bra nu att han ska bli opererad så han blir frisk igen.
Inte nog med att han varit sjukskriven sen nyår pga frostskador på sina fötter och knappt kunnat gå. Nu även detta.
Stackars min lille pojkvän. Hoppas dom opererar inatt så han kommer hem imorgon.

Tur de finns mobiltelefoner så man kan hålla kontakt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: