VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kvällen är här

Kategori: Jag o min vardag

Sen jag gick upp idag...
Mamma kom ett tag i eftermiddags. Jocke kom oxå och varit här tills nu. Vi fick ett ryck innan ikväll och gick till Ica, jag blev sugen på apelsinsaft och han på annat. men fy vilken saft jag fick tag på, inte alls god, får ner imorgon igen och köpa BOB:s, den kan man lita på.
Sen har vi ätit upp tacosen sen igår, tittat lite tv plus att jag röjt o dammsugat o då diskade Jocke. Nu är det bara golvtorkning kvar o lägga på mattorna igen, men de får bli senare eller imorgon när jag vaknar.
Min magkatarr/sår krånglar ikväll så jag har riktigt otäcka kramper som svider och gör ont. Mindre kul...

Ska nog lägga mig ner så magen kommer i ro, en film passar bra då ju, beslutsångest o svårt o välja, men med det återkommer jag senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här: