VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ofrivillig frånvaro!!!

Kategori: Jag o min vardag

Det började i onsdags med att jag kände mig matt i kroppen när jag vaknade strax efter midda. Sen öka de på hela tiden och fick en sprängande huvudvärk sen kväll som höll i sig i 2 dygn, försökte med panodil och tramadol men inget tog bort det, och på fredagen bröt förkylningen ut. Så jag har legat helt sängbunden i hela 5 dagar. Vilket innebar att jag kunde titta klart på "Battlestar Galactica" boxen som jag lånat av en kompis....Tack Marielle!




Nu är jag tack och lov på bättringsvägen och mår så bra så jag orkar göra något.
Så idag har jag varit på Netto och Ica och handlat lite med Mamma och Jocke. Vi hitta billigt till och göra tacos, så ikväll fixa vi till det. Riktigt gott, så längesen jag åt det. Blir aldrig för jag glömmer bort att det finns, och sen så gör vi alltid massa annat gott ju.

(Rosis...va ingen kyckling idag heller..haha)



Och nu har jag nyss varit hos min mamma och tittat på hennes "nya hem", jag de såg så ut med alla nya gardiner hon sytt och köpt och mattor. Mycke fint blev det. Synd jag inte tog kort, men de kan jag ju göra imorgon och lägga upp. För det var mycke snyggt inrett i svart/vitt/lila/grått.
Mina favoritfärger är ju lila och svart, ja grå med

Jaha nu är de 2 veckor sen jag jobba sist, börjar bli tröttsamt det här med att chefen ringer allt mindre. Men dom är så snåla och snurriga på det företaget så dom vet aldrig vad dom vill eller ska. Alla säger likadant...och även att där behövs fler folk. Ska i alla fall ringa imorgon och efterlysa nätter. Trött på att gå hemma för länge. Visst har jag och göra men jobba där är ju nåt som är skitkul.

Nä nu ska jag fixa lite i hemmet, hörs nog senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: