VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Onsdags blandning

Kategori: Jag o min vardag

Mår mycke bättre idag än jag gjorde igår, undrar vad det var jag drabbades av då.
Idag krånglar däremot min ischias som bara den, får väl ta tag i att boka ett nytt läkarbesök för den där röntgen som skulle göras för att se så jag inte fått diskbråck oxå.

Grått och trist väder, men men...vädrets makter kan man inte göra nåt åt så därför klagar jag heller aldrig på det...

Lyckades somna vid 2-tiden inatt, så man kan verkligen säga att jag inte mådde bra, men sovit dåligt och vaknade redan kl. 07.28.

Har varit ute och gjort av med pengar idag igen. Men på Netto var där ett bra kap, sån där färdig bordskyckling 2 pkt för 45kr. Oxå sillburkar 3st för 15 kr, snart påsk ju.

Var inom systembolaget oxå och köpte en flaska vin till fredag.
Hidden-rock heter det, druckit det en gång innan och det var riktigt gott med tanke på att jag lärde mig dricka vin för snart 3 år sen. Men bara vitt vin, absolut inte rött.



Stannade till utanför Ica och för där stod en liten farbror och sålde såna där stora säckar jord, så jag tog en balkongjord och hängde över pakethållaren på cykeln.
Jag ska ju plantera fröer här som sen ska ut i krukor och balkonglåda på min balkong.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga mig och vila en runda pga dåligt med sömn inatt, så man orkar med kvällens aktiviteter. och man vet ju inte om chefen ringer ang jobba inatt.
Fast tror inte de blir mer jobb denna veckan faktiskt, brukar ju ha rätt när jag känner nåt på mig.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: