VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sista natten

Kategori: Jag o min vardag

Jaha då var det sista natten på denna veckan och en ny imorgon. Inget planerat för veckan som är på ingående. Får ju hålla mig redo varje dag med att vara vaken på natten och sova på dagen fall i fall chefen ringer om jobb.

Idag söndag gick jag upp vid 16-tiden, sovit dåligt som bara den.
Har tvättat lite idag, oxå blev det midda, spagetti och köttfärssås, något jag äter alltmer sällan.
Var på Ica en runda med Marielle och fick då dessutom resterande av boxen "Battlestar Galactica", har fått säsongsvis av henne hela tiden och idag fick jag de 2 sista säsongerna i tillhörande plåtlåda, jättefin är den.



Nu ikväll har de blivit en hel del data/farmville.
Men kl.00.00 var det Grattis till min Jocke som fyller 29 år den 15 mars. Presenten jag skickat efter till honom har tyvärr inte kommit än, hoppas den kommer imorgon. Så jag fixa nåt litet på Ica idag just för sakens skull så han får nåt på sin dag ju...



Chokladask och ett litet kort. Såklart så öppna han den direkt och vi tog varsen smakbit, försvinnande god choklad


Nu är kl. 01.25 och jag ska ta och röja lite, sen blir de sängen och dvd boxen.

Hörs imorgon, sov gott alla ni som läser detta

Visst ja...
Jag blogga ju inte igår. Men i alla fall så gjorde Jocke och jag goda räkmackor och tittade på melodifestivalen och för en gångs skull så VANN RÄTT LÅT!!!!!!!!!
Heja Anna Bergendahl


Kommentarer


Kommentera inlägget här: