VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sommartid var det ja

Kategori: Jag o min vardag

Härligt att vi fått sommartid och ljusare och ljusare på kvällarna.
Men det känns att man fattas en timme även om jag somnade runt 8 i morse.
Sov till strax innan kl.15.
Och nu ska jag dra igång och städa klart här, har ju bara slappat i helgen i stort sett. men ibland är de behövligt...*L*.
Har lite tvätt oxå att bli klar med.


EMMA: Trodde du visste att Jocke och jag bor i samma trappa fast i vars en lägenhet. De gjorde vi ju långt innan vi blev tillsammans.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja visste ni bodde samma trappa :) mewn trodde ni va sambos :P

    2010-03-28 | 20:08:16
  • Anonym säger:

    ja fatta de va 2 mattor :P

    2010-03-29 | 08:37:15

Kommentera inlägget här: