VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En Flitig Dag

Kategori: Jag o min vardag

Idag har jag tvättat och städat. Gjorde en limepaj som jag bjöd mamma och Jocke på i eftermiddags, den uppskattades. Recept på den med bilder kommer upp senare ikväll eller imorgon, beror lite på vad jag hinner med.
Oxå har jag gjort min egen Zucchini lasagne som jag ska ha med mig till jobbet imorgon och på tisdag, blev ju så mycke.

Nu ska jag snart in i duschen, sen kommer Jocke och vi ska fixa mat, kolla på Bones, kanske nån film oxå. Har hittat ett par jag vill se.
Blir bara korv med bröd ikväll, vi kände båda två att vi inte kunde välja i våra frysar vad vi ville ha, så det får bli nåt enkelt som går fort, gott de med ibland ju, fast hade varit godare och grilla och äta det ute.
Men hallååå de regnar ju...







Kommentarer

  • Anonym säger:

    skaffa elgrill som jag :) hehe har jag på min balkong :)



    Vill med hem duscha :) jobbat sen lördags!



    iscchhh de gilla jag ej så värst mkt zuchinni ..//emma gilbertsson

    2010-05-09 | 18:48:10

Kommentera inlägget här: