VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En Riktigt trött Dag

Kategori: Jag o min vardag

Började med att jag vaknade kl: 03.45 och kunde inte somna om, låg kvar och väntade på att alarmet skulle starta på mobilen kl: 04.45 och gick upp strax efter.

Varit och jobbat kl: 06-14, varit så trött hela dagen där, måste verkligen snart få sova ut, inte gjort det sen förra helgen.

I alla fall så idag när jag kom hem och kommit till ro gick jag in i sängen och la mig och lyckades somna till där en timme, känts skönt för haft lite mer pigghet men behöver ändå mer sömn.
Hoppas bara jag kan somna ikväll pga detta. kan inte hålla på att sova 3-4 timmar per natt för länge känner jag.
Var ju så i 3-4 mån när jag gick på Lernia i Helsingborg för 2 år sen och det var inte alls kul.

Ikväll gjorde jag fläskpannkaka till midda, enkelt och snabbt gjort, recept kommer senare ikväll eller imorgon. Beror på vad jag orkar efter tv3 "The Mentalist", har ju tänkt lägga mig då.


Emma och Nikki, tänker på er, hoppas allt flyter på för er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: