VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Royal Wedding Edition

Kategori: Jag o min vardag

LdB har släppt en ny Creamy Lotion som heter "Royal Wedding", kostar endast 29.90 kr för 200 ml på Ica där jag bor. Köpte en tub i helgen och var inne och köpte en till idag.
Tyckte den var så bra så jag ville säkra så att jag har ett tag framöver.
Använder sådant typ på torra ställen, inte hela kroppen utan t ex på nyrakade ben, baksidan på överarmar.
Krämer är annars något jag aldrig använder och aldrig gjort. Använder ju inte ens någon form av smink.

Så här står det i alla fall på denna tub:

LdB Royal Wedding edition är framtagen för speciella tillfällen när du vill känna dig riktigt fin. En extra krämig lotion som ger energi och kärlek till din hud.

Det där med extra krämig stämmer riktigt bra, andra lotioner brukar vara rinniga och svåra att bli av med/få in i huden, men denna är hur enkel som helst och absolut inte kladdig, dessutom dryg och för att inte tala om hur gott den luktar, synd man inte kan lägga ut doftprover i sin blogg..hehe.

Köper någon denna så lovar jag att Du/Ni inte lär ångra er, rekommenderar den starkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: