VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

16 timmar i ett sträck

Kategori: Jag o min vardag

Igår började jag jobba kl:14.00, efter några timmar kom jag på att ajg ju kunde jobba in fredagens 4 timmar direkt kl:23 när mitt pass tog slut. Så jag ringde chefen o sa detta eftersom det fanns en produkt som det var bråttom med. han blev jätteglad o sa att de kunde jag visst göra.
Sen kom det ett tack sms från honom o jag svara på detta plus la till att jag kunde jobba längre om han ville o han svara att jag kunde jobba så länge jag ville.
Så till kl:06.00 jobba jag i morse. Allt som allt 16 timmar i ett sträck, gott med lite extra pengar.
Hade lite svårt o somna i morse, men blev vid 8-tiden o då hade jag varit vaken ett dygn ungefär.
Vaknade vid 12 o kände mig helt mör, lyckades vila till 14-tiden.
Fått mig en dusch nu o är riktigt hungrig, ett dygn sen jag åt ju. Och mör i kroppen är jag
Kompisar vill att jag ska festa med dom, men vet inte vad jag vill/känner för. Känns som jag vill krypa ner under täcket o ha en tv/film kväll.
Ska ju i helgen få ordning på julstöket här. Blir mycke massor o göra.

Jag får se vad jag kan äta här o fundera på vad jag ska göra ikväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: