VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Erbjudande gott

Kategori: Jag o min vardag

Slutade jobba kl:14 idag och då kom mamma och mötte mig.
Vi cyklade upp till Netto för jag skulle ha tag i lite ingredienser för middan jag ska bjuda mamma på på söndag.
Hittade där massa olika inom tortilla för 5kr/produkt, dock var kryddmixarna slut, men har såna hemma redan.
Köpte i alla fall 8 produkter som kosta mig endast 40 kr..



Sen efter jag kom hem har jag suttit en hel del vid datorn och fixat lite.
Fixat i köket, plockat undan, vikt tvätt, ätit makaroner och köttfärssås

Imorgon är det fredag och äntligen helg, ska bli skönt med lite ledigt även om jag gillar att jobba..

Nu är reklamen mitt i "Criminal Minds" slut, så jag ska fortsätta att kolla på de.


HÖRS IMORGON, SOV GOTT!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

  • emma gilbertsson säger:

    kanon de !

    2010-11-05 | 08:32:10

Kommentera inlägget här: