VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Första advent

Kategori: Jag o min vardag

Kan inte fatta att det redan är den 1a advent, var har tiden blivit av.
Det märks i alla fall för jag brukar ju julstäda och julpynta på lördagen dagen innan och verkligen inte hunnit detta.
Men hängde upp julstjärnor och satte fram ljusstakar igår. Och idag har jag julstädat och julpyntat, är inte klar ännu eftersom jag har väldigt mycke att damma o torka av o mycke julpynt som ska upp överalllt i hela lägenheten eftersom jag inte kan ha gran pga allergi.
Men gör så långt jag kan idag innan sänggående.
Jobbar ju förmiddag kommande vecka, så där finns gott om tid att hinna bli klar på, med fortsättning imorgon.

Just nu snöar det härligt mycke, hoppas på många dm imorgon när jag vaknar o ska bege mig till jobbet vid halv 6, får ta o förbereda mig på att kanske få gå. men de gör inget, har inte så långt dit ju, plus att jag får pulsa i massa härlig snö..Ja om inte plogbilen varit framme såklart....de får den bara inte ha varit.

Nu ska jag fortsätta med lite mer pyssel här.
Hörs imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: