VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gummiankor i pool

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid 5 idag efter endast 3 timmars sömn, drömt mardrömmar och inte kunnat somna om, plus vaknat gång på gång att mardrömmen fortsatt.

Jobbade i alla fall kl: 06-14.
Mamma kom och mötte mig på jobbet och vi cyklade och handlade på Netto och Ica.
Köpte såklart mer JULMUST...oxå hitta jag billiga karrékotletter för 29.90 kr/kg, perfekt för de fanns ju inte i min frys. Oxå blev de lite annat oxå som clementiner, tunnbröd till mina frukostrullar, kycklingben m m.

Oxå hitta jag små söta pirat gummiankor i 4-pack på Netto, så dessa köpte jag till mitt badkar som jag inte har..haha. Men väl hemma så kom jag ju på att jag köpte en mini pool i somras som jag hade på balkongen och badade fötterna i, mycke svalkande var detta då det var varmt där ute ju.
Men tillbaka till ankorna..kolla bilden..är dom inte söta..va va va? *S*




Vid 17-tiden började jag känna mig lite trött och tog mig ut i köket för att fixa midda, det blev bara hemmagjord mos och chorizo korv...skulle kokt morötter och gjort en sallad oxå, men orkade verkligen inte, och var egentligen inte så jättehungrig. Så det blev lite och enkelt. Händer då och då att jag gör det. Men oftast gör jag mer avancerade middagar ju. Får se hur det blir imorgon, kanske piggare då och bättre matlust då!!




Nu väntar jag på att CSI ska börja, tänkte bädda ner mig i sängen och titta på de.
Bra med TV i sovrummet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: