VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite ont och sånt

Kategori: Jag o min vardag

Börjar nu bli riktigt ansträngande och montera dessa eviga toasitsar. Ont i handleder, armar, fötter och rygg. Nästan helt slut när man kommer hem ju så jag har faktiskt vilat 45 min varje dag för att kunna ta tag i allt hemma oxå.
Men ska inte klaga så för det finns dom som har det värre.

Har med andra ord tagit de relativt lugnt denna veckan ju, även idag.
Men såklart gjort midda, en god soppa som min mamma kom på för flera år sedan.
har nu lagt ut den i min matblogg, ta en titt om ni känner er sugna. Lite nytt kom upp där igår oxå

http://www.mariesrecept.blogg.se




Nu blir de snart att ta hand om disken o göra mina frukost rullar till imorgon.

Fyllning i rulle 1: salladsblad, ägg och röran jag gjorde igår(finns i bloggen)

Fyllning i rulle 2: salladsblad, tomat, gurka, stekt färsk svamp o en färskost(sån där som säljs i bit om är mjuk o kan bres på smörgåsar)

Sen kallar nog sängen för det är ju Criminal Minds på tv ikväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här: