VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nej inte nu

Kategori: Jag o min vardag

Började jobba kl.6 i morse. Och började känna mig konstig runt 8-tiden o de trappades upp med illamående o att jag började frysa som bara den. och jag som så gott som aldrig fryser.
Började misstänka nån sjukdom eller nåt. Så halv 10 stämplade jag ut o cyklade hem.
Och mycke riktigt, mår illa o springer på toa i ett. Tack o lov att jag inte spytt än i alla fall.
Faen, vill ju inte bli sjuk nu ju...inte tid med sånt plus vill inte förlora pengar.
Men gissar att de blir hemma imorgon med. Fler än jag på företaget som är sjuka i liknande symptom ju.

Men allt är ändå underbart eftersom det är massvis med snö ute, säkert 2 dm nu, man ser varken asfalt eller gräs eller liknande, allt är så härligt vitt.

Nu blir de tv ett tag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: