VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så var den över igen

Kategori: Jag o min vardag

Jaha söndag igen o ännu en helg är över. Fast kanske inte riktigt ändå för mig, eftersom jag jobbar eftermidda veckan som kommer, vilket innebär att jag är ledig till kl:14.00 imorgon.
Och tiden fram tills dess tänker jag utnyttja på bästa sätt.
Om en stund så ska jag iväg till mamsen på midda. Nära o bra till henne, för hon bor i huset intill mitt. Perfekt...

I fredags då då...vaknade med en hemsk migrån så det blev tyvärr mot min vilja att stanna hemma i sängen i mörker o invänta att den skulle släppa, vilket den gjorde tidig kväll så jag kunde titta på "Idol" och min favorit Jay, han är helt suverän med sin scennärvaro, charm..ja han har hela paketet.

Tidigare på dagen kom min snälla mamma med en bit smörgåstårta som hon hade gjort:)

Igår lördag så påbörjade jag min julstädning, ska ju bli klar tills på lördag då allt i julpyntsväg ska fram, dukar o gardiner ska strykas. Allt kommer ju att ta sin lilla tid eftersom jag kör storstädning från golv till tak.
Såg även 2 bra filmer igår...
Harry Potter och halvblodsprinsen, hitta den här hemma, totalt glömt bort att se den.
Oxå kolla jag på Evil Angel.

Idag hade jag tänkt se SAW VII..har dock inga 3D glasögon, men de går ju och titta ändå.


Nähä, dags o bli klar för midda...hörs senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här: