VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trött dag

Kategori: Jag o min vardag

Som vanligt varit och jobbat idag, varit en riktigt trött dag mellan varven. Undrar varför..kan det vara för att vi får mindre dagsljus nu. Har aldrig någonsin påverkats av sånt här tidigare.
Ont i huvud, nacke och ischiasen har bråkat idag igen. Undrar när de ska lunga sig, har haltat runt nu i 3 dagar. Lindras de inte snart får jag nog ta kontakt med sjukgymnasten, för annars slutar de med att jag går o härdar ut tills jag inte kan gå eller röra mig o ambulans är tvungen o hämta mig. Har ju hänt ett antal gånger under de senaste 4 åren, mindre kul.

I alla fall när jag kom hem från jobbet närmare halv 3 så la jag mig i sängen för att få vila ryggen och kände då hur trött jag var, så jag tillät mig att somna en timme och det gjorde lite gott, fast fortfarande rätt trött, men inte sova trött direkt.

Ätit midda, gjorde bara enkelt idag: Spagetti carbonara och köttbullar, orkade verkligen inte stå och kocka idag.

Ikväll börjar en ny serie "Nikita" på kanal 5, den ska jag absolut inte missa.
Förra serien med samma namn som gick för ett antal år sen var riktigt bra och gillade hennes som spelade Nikita i den. Hoppas att denna nya är minst lika bra.

Fick även trevliga nyheter från fina vännen Sabina:) Kul om hon får till de fler gånger, är ju nåt speciellt med kändisar kan jag tänka mig..hehe!!

3 dagar kvar sen blir de festen hos mig ju...och vet ännu inte vad jag ska klä ut mig till.
Ska bli spännande och se hur många som kommer utklädda och till vad.


GRATTIS TILL MORMOR PÅ SIN 81 ÅRS DAG!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: