VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tuff vecka

Kategori: Jag o min vardag

Jobbar eftermidda denna vecka och kommer inte och vara hemma förrän lite innan midnatt, lång vecka när jag jobbar så. Tur det bara är varannan i alla fall.
Och snart är det dags igen för dom eviga toa sitsarna, alltid när jag har eftermidda..*suck*.
Så nu blir de mycke ont här och var.
Finns dom som oxå kunde lärt sig att montera och packa dessa kan jag tycka, varför är vi alltid samma som gör dessa..hmm.
Jo jag vet ju att det är för att vi är snabba och noggranna..men ändå.

Just nu tvättar jag eftersom det inte fanns någon ledig tid i helgen som gick.
Fått i mig en frukost med, frallor blev det. har ju en liten gårdsbutik i mitt hus, helt perfekt för just när man blir sugen på frallor. ja eller nåt tv godis

Varit kallt inatt, marek och träden är vitfrostiga, men solen skiner och himlen är blå...härligt väder med andra ord

Kommentarer


Kommentera inlägget här: