VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vitt skitjobb

Kategori: Jag o min vardag

Haha, nu undra ni säkert över rubriken. Men så här är det. jag är igång igen med att montera och packa dessa eviga toasitsar. Och vad kan man då annat än att kalla det "skitgöra"..haha.

Jobbar förmidda denna veckan och när man stått med dessa sitsar en hel dag är man ganska mör i kroppen och orkar inte mycke när man kommer hem. Man får ont i rygg, händer, handled och ben och fötter. Tur man inte för detta 365 dagar om året. Det är ju ca 1 gång i måndaden och brukar då blir runt 4-5 dagar i sträck, beroende på om någon på andra skiftet oxå gör dessa.
Denna vecka gör jag de med fina vännen Larysa eftersom jag har fm och hon dagtid.. När jag har em blir det att jag står ensam, men de går de med, gäller att ladda mp3 spelaren så går de lättare och fortare.

Annars inte hänt nåt speciellt sen sist jag skrev.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: