VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blir glad för så lite

Kategori: Jag o min vardag

Har då alltså fyllt år idag, ja igår blir de ju i skrivande stund efterom klockan är efter midnatt.
Så många som grattat mig på facebook trodde jag aldrig de skulle bli, så himla roligt och läsa allt från alla.

Och idag när jag kom till jobbet så hade min ryska arbetskompis Larisa lagt presenter till mig i form av godsaker i omklädningsrummet, 2 wienerbröd, 2 plommon och 3 kolor...så himla gulligt gjort av henne!!!



Som person blir jag ju glad för så lite, tanken som räknas. Som t ex plockade blommor är mycke roligare att få än köpta för då vet man att personen lagt ner extra tid på detta, likadant hemmagjorda presenter. Det är inte kostnaden som räknas utan just tanken,,,

Har då alltså jobbat kl:14-23 idag igen...skruvat och bankat på handtag på väskor, höll på att bli knäpp först på dessa väskor för inget jag ville funka, men sen gick de minsann undan felfritt.
Har varit en seg dag, känts som 12-13 timmars arbete istället för 9.

Nu tänkte jag kolla lite TV och sen försöka sova och komma upp i bra tid och fixa med en hel del här hemma.

Just  de ja, fick massa kläder idag, tar kort på dessa imorgon o lägger ut

Sov gott...Zzzzzzzzzzzzz




Kommentarer


Kommentera inlägget här: