VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En dag utan det

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid 5-tiden i morse. Varit och jobbat förmiddag mellan 6-14. Idag har jag fått jobba ute på den avdelningen jag tillhör med att skruva L-stöd och lite annat, plus varit i fabriken och stått och passat och skött en maskin pga en kille som skulle hem på sin middag.
Alltså en dag utan inventering, Faktiskt riktigt skönt att äntligen få jobba med hela kroppen och inte bara men huvudet.

Sen kom mamma och mötte mig och vi tog en runda på Ica och där fanns det blommot, tag 2 för 40kr och jag slog till, oxå blev de 4 svarta krukor.
Även på posten och hämtade ut mina paket från cdon med böcker och säsong 2 av "Angel".

Och nu har jag  precis ätit midda, stekt fläsk och hemmalagad potatismos blev det. Riktigt mätt nu.
Tror jag ska vila en stund på soffan innan jag ska tvätta och städa.



Himla snygga krukor och blommorna gjorde sig bra i dessa...




"Den förlorade symbolen" av Dan Brown & "Ego woman" av Carolina Gynning.
Läste hennes första "Ego girl" och tyckte den var riktigt intressant, och likaså Dans böcker som är riktigt spännande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: