VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron!!!

Kategori: Jag o min vardag

Nja inte riktigt kanske, har ju varit uppe sen halv 10, somna sent inatt, blir så när man jobbar eftermidda.
Ingen sol idag, grått och rått, så då passar de ju bra att stå inne o jobba. Dock kanske mindre kul vad jag gissat på att jag får montera o packa idag ju. Tror jag har rätt, nån som vågar sätta emot mig..hehe.

Idag ska jag göra så lite som möjligt innan jag ska iväg. Fixa middan som jag ska ha med mig o kela med min kise, o mycke data känns det som.

Idag längtar jag riktigt mycke till 18.00 imorgon, för sen är det helg o de ska bli så skönt.
Har tänkt ha en lugn helg utan fest o sånt. bara vara hemma o pyssla, kolla film o sånt där. Kanske baka nåt smarrigt.

Önskar er alla en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: