VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Grrrr på canal digital!!!

Kategori: Jag o min vardag

När jag kom hem från jobbet idag så hade jag fortfarande inga tv kanaler. Andra dagen nu, måste ringa dit imorgon. Mina grannar har ju fått tillbaka sina även om bilden inte är helt hundra. Blir lite smått iriiterad eftersom jag i somras var utan tv kanaler i 4 veckor pga att canal digital i stort sett inte gjorde något fast jag ringde och klagade flera gånger varje vecka.
Så här kan man ju inte ha det.
Kabel tv ingår som tur är i hyran, men mitt internet gör ju inte de. Sura pengar och gå och betala när det inte funkar.
Tur jag har mitt mobila bredband från bredbandsbolaget, lite segt, men bättre än inget.

Unnar mig lite datagodis ikväll
Twisty och tzatziki

Kommentarer


Kommentera inlägget här: