VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hjälp sökes!!!

Kategori: Jag o min vardag

Jaha så var det då söndag och helgen är över. Nu väntar man bara på att det ska bli måndag och en ny arbetsvecka. Skönt att jag denna vecka har förmidda kl:06-14, så jag får lite mer gjort än när jag har eftermidda.

Städar och har mig just nu och tyckte jag behövde en paus, och vad är då perfekt om inte att blogga lite.

Veckan är inte planerad mer än på lördag blir det ju Halloween fest hos mig, blir spännande och se hur många av de inbjudna som kommer, tyvärr många som ska jobba den helgen ju. men kan ju hoppas på att vi blir en del. Kul oxå och se hur många som klär ut sig, låter de som inte vill komma ändå. Man får ju vara lite snäll..hehe.
Själv så vet jag inte ännu vad jag ska klä ut mig till...kanske någon läsare som kan komma med förslag???? Tänk på att de inte får kosta en massa och att jag inte har så många dagar på mig att fixa rekvisitan på...Tacksam för all hjälp jag kan få!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: