VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igår fredag

Kategori: Jag o min vardag

Igår på jobbet så hade chefen bestämt att det ska göras en inventering på söndag kl:9. Vi ska vara 12 personer så de går fort, indelade i 6 lag. och tydligen gick det inte att tacka nej. Dom tror dom kan göra som dom vill i sista minuten alltid. Blir trött på det ibland.
Denna gången var det för att kund från USA kommer på besök.
Snacka om dåligt planerande när dom vetat detta ett bra tag.
Ok, kommer och tjäna bra pengar imorgon.
Men dom fick minsann möta mig lite på vägen, så jag börjar först kl:9.30 imorgon. Har jobbat som fan veckan som gått o veckan innan massa övertid. Så jag känner att jag behöver sova ut.
Står ju dessutom med dom här toa sitsarna som tar väldigt hårt på kroppen att montera och packa.

Var sen på kvällen uppe hos min granne Emma och hennes flickvän och drack vin. Mycke trevligt och intressant prat. Fick veta lite om en viss person där det fanns bevis på hennes mobil. Mina aningar och misstankar fick jag svar på. Något jag väntat på. Men jag bryr mig inte. Bara kul att få sina misstankar bekräftade för alltid när jag får känslan om nåt eller föraningar så stämmer det ju.
Därav min sida som häxa och född med "gåvan"!!

Kanske dags och lägga lite kort för mig själv, var ju ett tag sen.


I alla fall så var jag hos min granne till strax innan midnatt, blev jättetrött och vi orkade inte gå till krogen någon av oss.
Somnade rätt fort när jag kom hem...

Idag är det en lugn lördag som gäller med film, tv och nåt gott o äta. Blir stekt ytterfilé med råstekt potatis o svamp med en sallad till.
men vet inte om jag ska äta nu, alltid så "dagen efter" hungrig...skulle kunna äta hur mycke som helst. Tur man aldrig blir bakis:)

Blir dansbandskampen oxå..tack vare att ett band från min by är med...Donnez heter dom...




Kommentarer


Kommentera inlägget här: