VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte alls som planerat

Kategori: Jag o min vardag

Skulle ju varit på 25 års fest ikväll. men så blev de tyvärr inte. Inte mått så bra sen igår. Illamående, feber, yr o allmänt matt. Så jag valde att ta en lugn fredag. var ju dessutom ett tag sen jag hade det.

Men har i alla fall varit och jobbat mina timmar idag. Skönt med helg o ledigt efter en vecka med många arbetade timmar(övertid).

Tittar just nu på Idol...så duktiga dom är alltså och så mycke dom hunnit utvecklas på en vecka och gör hela tiden. Min favorit är fortfarande Jay Smith, och han lär nog vara det hela tiden. Hoppas han vinner hela konceptet, då köper jag lätt hans skiva..eller nä..kan ju få den gratis på annat sätt..hehe!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: