VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte vad jag vill

Kategori: Jag o min vardag

Klockan är över 22 nu och jag borde göra mig klar för sängen eftersom jag ska upp imorgon kl:04.30.
Men det är absolut inte vad jag vill, är hur pigg som helst, så jag känner på mig att det blir en sen natt.
Tänkte i alla fall snart lägga mig och läsa vidare i Carolina Gynnings "Egowomen", varit dåligt med läsandet ett tag nu ju.

Har i alla fall fått städat här idag, sparat toaletten o torka golven till imorgon.

Min midda blev kycklingdelar, potatis, champinjonsås och ugnsbakade morötter



Har även fixat mina "frukost rullar" som jag fyller med lite av varje att ha med till jobbet när jag jobbar förmiddag..finns att spana in i min matblogg

http://mariesrecept.blogg.se

Nu tänker jag gå och fixa mig inför natten och se om de blir någon sömn.

Sov gott alla läsare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: