VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördag, lördag, lördag

Kategori: Jag o min vardag

Kom upp vid 10-tiden efter en sen natt med tv o filmen "Daybreakers".
Har nu varit på Netto med mamma plus tagit en fika hos henne, hon hade gjort smörgåstårta, så himla gott ju.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta tag i småsaker i hemmet som t ex. sortera bland papper som ska in i pärmar, har en hög som väntar. Fattar inte varför jag inte lär mig att göra detta varje månad så slipper de växa på hög. kan vara för att de är mindre kul..haha.

I alla fall så är det skönt att ha en lugn helg helt ensam. Var ju inte igår precis som jag hade det.
våren och sommaren har gått i festens tecken varje helg. Känner att det nu är dags att lugna ner sig på den biten av olika anledningar.

Såg något innan idag som gjorde att jag kände att jag verkligen gjort rätt val. Aldrig mer säger jag bara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: