VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördags bestyr

Kategori: Jag o min vardag

Var uppe redan kl:9 idag, mår ju alltid oförskämt bra dagen efter. Kan knappt ens stava till bakfull!!

Underbart väder med sol och riktigt höstigt

Hunnit med att röja en del här, och varit på Ica med mamma, gjorde av med lite pengar, men endast på sånt som är ett måste.

Ikväll ska jag göra ugnsbakad marinerad ytterfilé med potatisgratäng...Kommer att lägga ut recept i min matblogg http://mariesrecept.blogg.se   senare ikväll

Just nu tvättar jag och varvar städandet med datorn. Den är ju rätt svår att hålla sig ifrån...de är ni nog många att hålla med om tror jag.

Blir ju Dansbandskampen oxå på TV, måste man ju när ett band härifrån ska vara med... Donnez heter dom
Har en tjejkompis som är kusn med sångaren och hon är just nu på väg upp till Norrköping för att se programmet live, eller ja..dom är väl framme med tåget nu gissar jag.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kul att du ser på dansbandskampen. =)

    Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

    2010-10-17 | 15:01:46
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: