VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Onsdagsbloggande

Kategori: Jag o min vardag

varit och jobbat kl:6-14.

Ringde canal digital i morse ang att tv kanaler inte funka, fick till svar att de skulle komma idag.
Men när jag kom hem så hade jag fortfarande inga kanaler, ringde dom igen och då fick jag till svar att dom var på väg och en timme senare hade jag kanaler. Jiippiiee så glad jag blev.
Dom knacka på sen hos mig och ville höra så jag kunde se på tv, men min bild var dålig så dom kom in och mätte signalen och den var helt perfekt. Då visa de sig att dessa svarta antenn sladdar är skräp. Det var glapp i en sådan, tog bort den och fick helt klar bild.

Så lite info från canal digital killarna som jag delar med mig är; ut med svarta antenn sladdar, det ska vara dom vita.

Inte gjort så mycke idag mer än suttit vid datorn och plockat lite här. Plus fixat midda. Blev sugen på annorlunda pasta, inte ätit de på länge, så det blev stekt ytterfilé, penne rigate med wokgrönsaker och min egen svampsås med färsk svamp



Nu ska jag se på "halv åtta hos mig" och ev "Bonde söker fru", eller så blir de en film istället

Kommentarer


Kommentera inlägget här: