VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Solig måndag

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp för en stund sen och möttes av solsken. Inte alls fel. Men något saknas...Och det är såklart den underbara snön. Längtar till den morgon jag vaknar och det ligger ett tjockt vitt täcke där ute.

Ny vecka och detta innebär att jag jobbar eftermidda, kl:14-23.
Undrar om det blir toa sitsar idag och fram till torsdag då ordern på dessa ska vara klara för att skickas iväg. Jag gissar på det. Och då är jag garanterat riktigt mör när veckan är slut.
Som jag sagt innan så tar de väldigt hårt fysiskt på kroppen att göra dessa.

Sitter nu och funderar på om jag ska ta en runda upp till Netto med mamsen, där är ju en hel del intressant denna vecka som är billigt & bra!!
Men vet inte riktigt om jag känner för det.
Får väl äta frukost och fundera en stund till..


Önskar Er Alla En Bra Dag!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: