VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndagsinventering

Kategori: Jag o min vardag

Nyss hemkommen...

Varit och jobbat ca 09-15 med inventering på jobbet. Vi var 12 st, därför de gick så fort. Skönt och slippa göra detta fler gånger ensam. Eftersom jag gjort detta i omgångar hela sommaren, minst 7 gånger. Men skulle inte bli förvånad om jag åker på de längre fram ändå.
Vi blev uppdelade i 6 lag, så min inventerings partner blev Anders på lagret(mitt ex som många vet).
Men det är lugnt, jag kan skilja på arbete och fritid även om han inte varit helt ärlig mot mig.


Vi blev bjudna på smörgåstårta från Ica Supermarket, faktiskt riktigt god.

Tror det blir lite städa här idag och en sen kväll med tv och film, börjar ju inte jobba igen förrän kl:14 imorgon.
Skulle tvättat oxå idag...ja, trodde jag ja...men hade tagit fel med datum, de va igår..så jag missa tiden...*suck*..men tur väl så är där ledigt på tisdag förmidda.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: