VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var faen är snön?

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade upp och solen skiner och det är runt en minus, men var faen är snön då..haha.
Läser på facebook att folk har snö typ 4-5 mil härifrån, men varför kommer de aldrig hit då..*suck*

Psst:.Åsa du har ju snö nu, men varför är den inte här, du lova ju att skicka den till mig...du sköter de dåligt...grrr på dig...haha...

Just nu håller jag på att tvätta. Missa min tid i lördags, trodde de va söndag för att jag i vanliga fall tvättar då. Men hade tydligen ändrat dag pga inte ledigt.
Mindre kul o tvätta innan man ska iväg o jobba ju.

Igår när jag kom hem från jobbet vid 23.30 så var jag rät mör i kroppen kände jag efter duschen och jag satte mig ner o åt lite. Jäkla montering av toasitsar. Och blir väl samma idag.
Somnade faktiskt vid halv 2 inatt, skönt var det.
Men har ju redan jobbat 2 dagar o när fredagen kommer kl:18 så har jag ju jobbat 6 dagar o 46 timmar.

Nähä, ut i köket o ta hand om disken o fixa middan jag ska ha med mig till jobbet...



Kommentarer

  • Åsa säger:

    Haha...jag gör precis allt vad jag kan för att eländet ska försvinna här ifrån :P

    & solen kom, & vips, bortaaaaaa , hehe

    2010-10-27 | 06:52:22
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: