VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tidig födelsedagspresent

Kategori: Jag o min vardag

I eftermiddags så kom mamma förbi och hade varit i byn en runda och då var där ett torgstånd som säljer kläder, jag brukar handla av honom och mamma oxå.
I alla fall kom hon förbi och visade en fodrad vit munkjacka som jag tyckte var snygg och hon velade om hon ville ha den eller inte.
Så det sluta med att hon betalar halva i för tidigt födelsepresent. jag fyller ju år om drygt 2 veckor.
Men till saken hör att hon gjorde liknande i våras.
Hon skulle iväg och köpa en ny liten vit micro till sig och visste att jag sagt att jag skulle köpa en ny liten för den jag har är riktigt stor som jag haft sen 1989. Så hon fråga om jag ville ha en ny micro i för tidig present. och de gick jag med på och fick alltså en sådan.
Snäll mamma jag har. Jag gör ju samma med henne, massa presenter hit och dit då och då som jag vet hon behöver och vill ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: